Bobber BSA A65 reparation.

BSA "Bobber".

Cyklen er en BSA Golden Flash med "Plonger" bagstel fra halvtresserne og motoren er en A65 fra 1966. Cyklen kunne ikke køre og havde forskellige fejl og skavanker. Men efter en reparation på værkstedet fungerede cyklen fint. Den blev monteret med Elektronisk tænding. Nyt ledningsnet og nye slanger til olie og benzin. Olie utætheder i motoren blev tætnet. Hjul oprette så de løber lige. Milimeter bolte udskiftet med nye bolte på "Tommemål" Revnet topstykke svejset og hellicoil isat hvor gevind var ødelagt. Karburator dysset korrekt og efter justering af Nåleposition og luft/benzin blanding, gik motoren utroligt fint i tomgang.

Det færdige resultat af en BSA "Bobber" med A65 motor fra 1966. Vel en af de bedste motorer som BSA har produceret.

BSA under restaurering

BSA B33 fra 1952 med Plunger affjedring bag. Er under restaurering helt fra bunden.

BSA B33 500cc 1952 med Plunger affjedring

Overskrift 1

På værkstedet foretager jeg reparation og vedligeholdelse af klassiske og veteran motorcykler. Samt påhængsmotorer op til 50HK.

Jeg kan også tilbyde at skaffe reservedele til din motorcykel eller bådmotor, hvis du ønsker selv at foretage reparationen.

Obs. Jeg skaffer originale reservedele til BSA, Ariel og BMW til konkurrence dygtige priser.

Forbrugsmaterialer som olier, kæder, og tændrør m.v. er altid på lager.

Kabler til gas, kobling og bremser fremstilles på mål.

Ny bremsebelægning tilpasses og vulkaniseres på dine gamle bremsebakker.

Elektronisk tænding leveres og monteres.

Nye Hellicoil gevinder isættes hvor gammelt gevind er blevet defekt.

Her er det en 750 cc JAP V-twin motor der er blevet renoveret.

Overskrift 1

En FN 350 cc fra 1929, er på liften for eftersyn og reparation.